Jste prodejce nebo byste se jím rádi stali?
Zde najdete potřebné informace.

Akce se koná v měsících leden – květen a září – listopad v Top Hotelu Praha, Praha 4, Blažimská 1781/4. Vstup pro prodejce je v den akce od 6 hodin, konec přejímky stolů je v 9:00 hodin. Pro ty z vás kdo přijíždějí již v pátek je možnost připravit své stoly v pátek večer od 17 do 20 hodin. Pro prodejce, kteří se v hotelu ubytují jsou připraveny slevy. V ceně je snídaně.

Ceny stolů

K dispozici máme dva rozměry stolů.
Všechny stoly jsou většinou obsazené, můžete se však zaregistrovat mezi náhradníky.

350 Kč

Malý stůl

Plocha: 120 x 45 cm

500 Kč

Velký stůl

Plocha: 120 x 90 cm

Jak na rezervaci

1. Registrace nového prodejce

Nejste-li dosud registrovaným prodejcem, prosíme udělejte tak ZDE.
Požadavek na rezervaci prodejního místa bez předchozí registrace prodejce nemůže být přijat.

2. Rezervace stolu

Pro rezervaci použijte “Registraci mezi náhradníky

Uvolní-li se stůl, umístíme na něj prodejce ze seznamu náhradníků. Volná místa přidělujeme s ohledem na nabídku prodejce bez ohledu na pořadí v jakém se přihlásil.

Stává že, že prodejce z různých důvodů svůj stůl neobsadí aniž by svou účast předem zrušil. Je tedy možné, že se některé stoly uvolní přímo na akci.

3. Platba

Platbu lze provést několika způsoby:

  • bezhotovostně bankovním převodem nebo na PayPal účet
  • hotově na akci
  • Další podrobnosti najdete v “Provozním řádu”